.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکذیبه معاونت ارتباطات نهاد ریاست جمهوری

در پی انتشار خبر عزل تعدادی از وزیران کابینه ، معاونت ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس‌جمهور ، این اخبار را "مجعول" دانسته و با صدور اطلاعیه ای مدعی شده است که «اينگونه خبرسازي‌ها صرفاً در راستاي تضعيف و تخريب دولت مي‌باشد و صحت ندارند».

در این اطلاعیه آمده است که تنها خبر برکناری محسنی اژه ای صحت دارد.

این در حالی است که هم خود رئیس جمهور و هم معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی و هم اهالی رسانه و سیاست ، خوب می دانند که برکناری های روز گذشته ، منحصر به وزیر اطلاعات نبوده است و علاوه بر او ، از وزرای ارشاد ، کار و بهداشت نیز به عناون وزیران معزول نام برده شده است که از میان این افراد ، حتی شخصی به نام "خواجه پیری" نیز به عنوان سرپرست وزارت ارشاد جانشین صفار هرندی شد.

به علاوه ، پس از آن که ظهر دیروز رئیس جمهور صفار را عزل کرد و عصر همان روز ، از برکناری اش صرفنظر کرد ، صفار هرندی ، در اعتراض به این رویکرد رفتاری ، در شامگاه دیروز ، با تایید خبر برکناری اش ، استعفا و اعلام کرد که از امروز به محل کار سابقش نخواهد رفت.

پس همان طور که می بینید ، خبر رسانه های کشورمان مبنی بر عزل تعدادی از وزیران(دستکم دو وزیر) واقعیت داشته و این برکناری ها ، منحصر در محسنی اژه ای نبوده است ولی چون آقایان دیده اند اگر بیش از یک وزیر برکنار شود ، کل کابینه نیازمند رأی مجدد می شود ، از سایر برکناری ها صرفنظر کردند.

با توجه به آنچه گفته شد باید از معاونت ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس‌جمهور کرد گله کرد که به جای تعامل و همکاری با رسانه ها ، آنها را به دلیل انتشار یک «خبر واقعی» ، «دروغگو» می خواند و متهم به تضعيف و تخريب دولت می نماید.

البته این بخش از اطلاعیه معاونت مذکور ، حاوی پیام جالبی است و آن این که اگر انتشار "خبر" عزل وزیران ، «تضعیف و تخریب دولت» است ، خود عزل وزیران که توسط رئیس جمهور صورت گرفته ، حتماً و به طریق اولی ، «تضعیف و تخریب دولت» است!

مخلص کلام آن که دوستان مسوول اطلاع رسانی در دولت به این نکته توجه داشته باشند که رفع و رجوع کردن اشتباهات دولتمردان ، با اعتراف به اشتباه و عذرخواهی از مردم و اصلاح روش میسر است ، نه با فرافکنی و دروغگو نامیدن این و آن ، که این خود ، خطایی دیگر و البته بزرگتر است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.